SVLeudal succesvol bij Jeugd Grand Prix in Stein

Op zondag 20 november 2022 hebben vier jeugdleden van SV Leudal meegedaan aan de Jeugd Grand Prix in Stein.

Samuel de Koning speelde in een poule van 8 kinderen. Hij heeft erg goed gespeeld en wist maar liefst 5 punten te scoren uit 7 wedstrijden. Hij was daarmee de beste G-speler van het toernooi.

In de DE-categorie waren 29 spelers en speelsters actief. Mila de Koning speelde in deze groep prima en scoorde als E-speelster 3,5 punten uit 7 wedstrijden. Daarmee werd ze keurig 16e. En als we de D-spelers niet meerekenen zelfs 14e in de E-categorie.

Sascha Slots speelde ook in de DE-categorie en is 23e geworden met 3 punten uit 7 wedstrijden. Als we ook hier de D-spelers niet meerekenen werd hij zelfs 19e in de E-categorie.

Colin van Moorsel speelde in de C-categorie, waar 15 kinderen deelnamen. In deze categorie werden weinig punten weggegeven. De verschillen waren klein. Net als Sascha wist hij toch 3 punten te scoren uit 7 wedstrijden. Hij eindigde daarmee op de 14e plaats.

Als club is SVLeudal 7e geworden van de 23 deelnemende clubs. Een mooi resultaat van deze 4 jonge kanjers.

Twee mooie foto’s waarop trots de gewonnen prijzen getoond worden.