Interne Competitie

De schaakactiviteiten voor de senioren van de schaakvereniging worden gehouden op dinsdagavond in het clublokaal gemeenschapshuis de Roffert aan de Berikstraat te Buggenum. Behalve de oudere schakers kunnen ook jeugdspelers aan deze (avond)competitie meedoen. Zij moeten dan minstens dertien jaar oud zijn. Voor hen kunnen uitzonderingen worden gemaakt, voor wat betreft het aanvangstijdstip van de partijen in verband met de (gebruikelijke) lange duur van de wedstrijden. De schaakactiviteiten beginnen om 19.45 uur, eventueel om 19.00 uur.

Zowel bij de jeugd als bij de volwassenen worden er diverse competities georganiseerd. De interne competitie is een wedstrijdcompetitie tussen leden onderling. Eindwinnaar van de interne competitie mag zich clubkampioen van S.V. Leudal noemen.

Schaken een meesterlijke sport!