BASF Nunhems schaaktoerooi keert terug op 29 oktober

Opgeven kan hier

(Onder aan de pagina treft u het opgave formulier)

Geachte Schaakvriend,

Op zaterdag 29 oktober 2022 organiseert SchaakVereniging Leudal eindelijk weer Nunhems Schaaktoernooi, nu voor de 40e keer. Dit wordt georganiseerd op onze eigen locatie, Gemeenschapshuis De Roffert in Buggenum.

Het toernooi is ongewijzigd gebleven en kent dezelfde opzet als voorheen. De doelgroep voor het toernooi blijft gelijk: De club- en huisschaker uit vooral Limburg en Noord-Brabant. De vorige editie deden er bijna 75 schakers mee. Ondanks dat 75 deelnemers een prachtig deelnemersveld vormen, zijn er nog plaatsen voor enthousiaste schakers beschikbaar tot een maximum van 120 spelers.

Deelnemers krijgen in de lunchpauze gratis kop soep.
Voor de volledigheid volgen hieronder nog enkele gegevens:

Plaats : Gemeenschapshuis De Roffert, Berikstraat 11, 6082 AM te BUGGENUM
Aanvang : 9:30 uur, ontvangst met koffie vanaf 9:00 uur
Leeftijd : Senior, geboren voor 29 oktober 2002
Speelsysteem : Rapidschaak in poules van 8 personen, dus 7 rondes
Speelduur : Een half uur per persoon per partij
Indeling : Naar sterkte van de deelnemers, ter beoordeling van de toernooileiders
Inschrijfgeld : Euro 7,50 per persoon, te voldoen bij aankomst
Aanmelding : Uiterlijk 23 oktober 2022, via de website, per email, schriftelijk, of telefonisch