SV Leudal 2 speelt gelijk tegen EWS.

Op zondag 10 april werd de inhaalwedstrijd tussen SVL-2 en EWS gespeeld.

Deze wedstrijd kon op 14 november 2021 niet gespeeld worden ivm Corona.

EWS had gevraagd of één wedstrijd vooruit gespeeld kon worden. Op dinsdag 5 april speelde Han Wismans daarom op bord 2 vooruit. Han kwam iets minder goed uit de opening, maar kreeg in het middenspel toch een mooie aanval op het bord. De stelling was complex, en nadat er enige stukken geruild waren was ook de aanval grotendeels weg. Remise werd daarom overeengekomen.
Op zondag 10 april moesten de overige drie partijen gespeeld worden. Helaas was Diana ziek en begonnen Peter Metsemakers en Ben Kusters aan een moeilijke opgave om de achterstand van 1,5-0,5 weg te werken.

Peter begon goed en kwam al snel twee pionnen voor te staan. Hierna wist Peter ook snel stukken te ruilen, en zo kwam Peter al snel in een winnend eindspel. Om kwart voor drie was de stand weer gelijk.

Ben Kusters kwam ook goed uit de opening en kreeg mooie aanvalskansen.

Helaas wist Ben de mooie stelling niet tot winst uit te spelen. Ben bood remise aan en zijn tegenstander accepteerde dat aanbod.
Daarmee kwam de eindstand op 2-2 en waren alle inhaalwedstrijden gespeeld.

Op 1 mei staat de 6e ronde van de LiSB competitie op het programma.

Dan spelen zowel beide teams weer een thuiswedstrijd.
SVL-1 krijgt Gess-1 op bezoek en SVL-2 mag dan tegen Tegelen-3 aantreden.