WAFELSCHAAK 2017 UITNODIGING!

Zoals gebruikelijk organiseert Schaakvereniging Leudal ter afsluiting van het kalenderjaar weer een schaakavond voor alle leden van onze vereniging. Dit inmiddels niet meer weg te denken WAFELSCHAAK zal worden gehouden op VRIJDAGAVOND 29 december in ons
clublokaal in De Roffert te Buggenum. Tijdens deze gezellige avond kunnen er zoals ieder jaar weer overheerlijke wafels genuttigd worden.

De simultaanseance voor de jeugd en senioren start om 19.15 uur (de zaal is open om 19:00 uur). Ook de ouders, broertjes en zusjes of andere familieleden, vriendjes, vriendinnetjes en kennissen mogen aan deze simultaan deelnemen. Ook dit jaar zal winst of remise tegen de simultaangever weer worden beloond.

En natuurlijk zal er weer in de lokale blaadjes zoals HBN-koerier e.d.
worden gepubliceerd, dus de jeugdschakers die een bijzondere prestatie leveren worden gegarandeerd wereldberoemd in Haelen en omstreken!

Om enig inzicht te krijgen in het aantal deelnemers, is het wenselijk dat iedereen die hieraan deel wil nemen, zich opgeeft. S.v.p. telefonisch of per email aanmelden uiterlijk 28 december
bij:
Peter Sonnemans, 0475-583004, wedstrijdleider@svleudal.nl of