Schaakcafé Leudal voor de eerste keer geopend.

Op zondagmiddag 15 oktober waren de deuren van het Schaakcafé Leudal in gemeenschapshuis de Roffert te Buggenum voor de eerste keer geopend.

Door het warme weer en mogelijk ook door de herfstvakantie, was de opkomst beperkt.

Maar iedereen die toch de weg naar Buggenum wist te vinden, had een gezellige middag.

Er werd op diverse borden geschaakt door leden en niet-leden van onze vereniging.

Het Schaakcafé is een nieuw initiatief van SVL dat een aantal keer per jaar georganiseerd zal worden. Dit evenement is niet alleen bedoeld voor onze eigen leden, maar voor iedereen die geïnteresseerd is in het edele schaakspel.

Wilt u er de volgende keer ook bij zijn? Stuur dan een mail naar voorzitter@svleudal.nl. Dan zorgen wij dat u de volgende keer per mail een uitnodiging krijgt. Het eerst volgende schaakcafé zal
10 december georganiseerd worden op onze thuislocatie,
gemeenschapshuis de Roffert.

Heeft u goede ideeën voor dit Schaakcafé? Laat het ons dan ook weten. Want elk idee waarmee we dit schaakcafé nog leuker en interessanter kunnen maken is van harte welkom.

Want samen met u willen wij er een fantastisch terugkerend evenement van maken.