Dimitri ten Have prolongeert jeugdtitel

4 Periodetitels met 100% score.

Dimitri ten Have heeft het clubkampioenschap voor de 2e maal op zijn naam gebracht. Met een score van maar liefst 100% stak hij met kop en schouders boven de anderen uit.

Dit jaar was er voor het eerst een 4e periode. Omdat de wedstrijdleiding op de agenda nog ruimte zag extra wedstrijden te spelen. En ook tijdens deze 4e periode wist Dimitri de concentratie vast te houden en geen enkele fout te maken. Al zijn partijen (20 stuks) werden allemaal winnend afgesloten. Een unieke prestatie bij SV Leudal.
Vorig jaar speelde Dimitri het ook al klaar om met een 100% score zijn eerste titel binnen te halen. Toen al was dat een prestatie van formaat. Het prolongeren van de jeugdtitel is op zichzelf al erg knap. Maar dat dit 2 keer op rij gebeurt met een score van 100% is absoluut een meer dan fantastische prestatie.
Dimitri staat momenteel op eenzame hoogte bij de jeugdschakers van SV Leudal. Maar de talenten borrelen omhoog bij SV Leudal. Komend jaar zal Dimitri rekening moeten gaan houden met talentvolle jeugdspelers als Jop de Bakker. Maar ook Silin Peters en Janno Julicher zijn kanshebbers.

Een score van 100% en wederom jeugdclubkampioen.