Alles komt schaken in Leudal

PJKL belooft groot succes te worden.

De vereniging SV Leudal neemt dit jaar de organisatie op zich van het Persoonlijk Jeugdkampioenschap van Limburg van donderdag 27 t/m zondag 30 december 2007 onder het motto: Alles komt schaken in Leudal.
De kampioenschappen zullen gehouden worden in Gemeenschapshuis De Roffert, Berikstraat 11, 6082 AM in Buggenum In totaal zullen ongeveer 70 jeugdschakers gaan strijden om de Limburgse jeugdtitel in de 8 verschillende leeftijdscategorieën A, B, C, D, E, F, G en H.
Voor de spelers in de A, B en C categorie gold een open inschrijving. De spelers voor de overige categorieën hebben zich via het spelen van regionale voorronden voor de finalewedstrijden geplaatst.
Op donderdag 27 december zullen de A-spelers het toernooi openen. Op vrijdag 28 december zullen ook de B, en C (en mogelijk de D-) spelers aanschuiven. Zaterdag 29 december komen ook de E en F spelers meedoen en tenslotte zullen op zondag 30 december de G en H categorie het gehele speelveld completeren.
Schaakvereniging Leudal heeft met een grote groep vrijwilligers er voor kunnen zorgen dat alle aanwezige schakers en schaaksters goed verzorgd zullen worden.
Zo zijn er diverse sponsoren bereid gevonden een steentje bij te dragen aan dit spectaculaire toernooi. Hierdoor zullen niet alleen de titelwinnaars met een prijs naar huis gaan maar zullen alle spelers met VOLLE handen huiswaarts keren. Zo zijn er bijvoorbeeld diverse prijzen te winnen voor het oplossen van een schaakpuzzel. En kan men een prijs winnen voor de meest spectaculairste partij. Maar dat niet alleen. Op de slotdag, wanneer de prijsuitreiking plaatsvindt zullen alle kinderen een blijvend aandenken ontvangen. En wat dat is blijft een verrassing, maar we kunnen al wel verklappen dat het zeker de moeite waard is!
Er is tevens een prachtig bronsgegoten schaakspel te bewonderen en ook voor de honger en dorst wordt gezorgd. Zo zullen er broodjes kaas, en knakworst te verkrijgen zijn. Er is een aparte analyse ruimte waar ook de ouders kunnen verblijven. En natuurlijk is er de barruimte waar diverse drank, snoep en chips en dergelijke te verkrijgen is.
Het toernooi begint op elke speeldag om 10.00 uur. Alle spelers wordt gevraagd zeker een half uur van te voren aanwezig te zijn. De prijsuitreiking zal zondag 30 december starten om ongeveer 17.15 uur.
Tenslotte is er een aparte website gemaakt waar alles op de voet te volgen is. Via de welkomspagina van de eigen website van schaakvereniging Leudal wordt u hier naar toe verwezen.

ALLES KOMT SCHAKEN IN LEUDAL

We hopen vele schaakliefhebbers te mogen begroeten MET familie, clubgenoten en fans. Het is zeker de moeite waard.