3 Zilveren jubilarissen bij S.V. Leudal

Peter Steuten Flip Werter en Hans Kivits 25 jaar lid.

Tijdens de algemene ledenvergadering van 9 november jl. werden Peter Steuten, Flip Werter en Hans Kivits gefeliciteerd met hun zilveren jubileum. Zij waren alledrie 25 jaar lid van S.V. Leudal en dus ook tevens van de LiSB en KNSB.
Zij ontvingen hiervoor een unieke dasspeld ontworpen door kunst- en zilversmid A. van Geleuken uit Grathem. Op deze dasspeld zijn op zeer kunstige wijze de letters van S V L verwerkt.

Peter Steuten uit Neer heeft zijn sporen inmiddels wel verdiend binnen S.V. Leudal. Is Peter momenteel teamleider van het derde team. Jaren hiervoor was hij teamcaptain van het tweede team. Ook heeft Peter in het verleden instructie verzorgd aan de jeugd. En wie herrinnert zich niet de vrijdaavondcompetitie en de fantastische speurtocht in het Leudal die Peter ooit met anderen organiseerde.

Flip Werter uit Roermond is sinds 1980 bestuurslid van S.V. Leudal. In het verleden was Flip wedstrijdleider van de senioren. Later werd hij secretaris. Een functie die hij ook van 1994 tot 2001 bij de Limburgse bond heeft bekleed. Flip is ook teamleider van het tweede team geweest.

Hans Kivits uit Grathem tenslotte is al 15 jaar bestuurslid waarvan sinds 1996 als voorzitter. Hans geeft sinds een paar jaar weer instructie op zondag aan de jeugd. Iets wat hij in het verleden ook al ruim 10 jaar deed. Daarnaast heeft Hans ook al menig volwassene het schaken geleerd. Zijn initiatief om cursussen op dinsdagavond aan volwassenen te geven bleek een zeer groot succes