Loek Schoenmakers en John Lommen nemen afscheid als bestuurslid

Tineke Linders en Han Wismans nieuwe bestuursleden.

Tijdens de algemene ledenvergadering van 9 november jl. traden de bestuursleden Loek Schoenmakers en John Lommen af.

Loek Schoenmakers die sinds 1997 bestuurslid was, werd door voorzitter Hans Kivits geprezen om zijn tomeloze inzet en zeer secure wijze van werken. Loek was (en is gedeeltelijk nog steeds) de drijvende kracht van de interne jeugdactiviteiten. De interne competitie, de opleidingen, de diverse interne toernooien en evenementen zoals de beker, de keizercompetitie en de Theo Daamen trofee, werden door Loek jarenlang op een fantastische manier verzorgd. Daarbij wist Loek ook op zeer creatieve wijze de publiciteit te halen door het schrijven van allerlei artikeltjes in de plaatselijke pers.
Loek wordt opgevolgd door Tineke Linders.

John Lommen, bestuurslid sinds 1998, was de penningmeester van S.V.Leudal. Zeer drukke werkzaamheden en studie noopten hem tot het neerleggen van zijn bestuursfunctie. John heeft altijd gezorgd dat de financien van Leudal altijd netjes op orde waren. Ondanks de moeilijke tijden waren de begrotingen altijd sluitend.
John wordt opgevolgd door Han Wismans.