42e Basf Nuhems toernooi op zaterdag 6 april 2024

Het vermaarde Nunhems schaaktoernooi komt er weer aan. Inmiddels staat editie 2024 weer als voorjaarstoernooi gepland. Dat wil zeggen dat op zaterdag 6 april 2024 Schaak Vereniging Leudal haar 42e editie van het Nunhems Schaaktoernooi organiseert. Het toernooi vindt plaats op onze eigen locatie, Gemeenschapshuis De Roffert in Buggenum. Het toernooi maakt onderdeel uit van het Rapid toernooicircuit van de LiSB.

Het toernooi is inhoudelijk ongewijzigd gebleven en ademt de sfeer uit van gemoedelijkheid en kent al jaren eenzelfde opzet van 7 wedstrijden schaken tegen spelers van gelijk niveau. De doelgroep voor het toernooi blijft gelijk: De club- en huisschaker uit vooral Limburg en Noord-Brabant. Deelnemers krijgen in de lunchpauze gratis een kop soep.

Overige toernooi informatie:

Plaats : Gemeenschapshuis De Roffert, Berikstraat 11, 6082 AM te BUGGENUM
Aanvang : 9:30 uur, ontvangst met koffie vanaf 9:00 uur
Leeftijd : Senior, geboren voor 6 april 2004
Speelsysteem : Rapidschaak in poules van 8 personen, dus 7 rondes
Speelduur : Een half uur per persoon per partij
Indeling : Naar sterkte van de deelnemers, ter beoordeling van de toernooileiders
Inschrijfgeld : Euro 8,00 per persoon, te voldoen bij aankomst
Aanmelding : Uiterlijk 30 maart 2024 , via de website, per email, schriftelijk, of telefonisch
Opgave formulier BASF