Rabobank Clubactie 5 Oktober van start!

Vanaf volgende week start hij weer, de Rabobank Clubactie, voor iedere club een mooie manier om een extra bedrag te verdienen.

Zeker dit jaar waarin iedere vereniging te maken heeft gekregen met de maatregelen omtrent Corona komt deze actie goed van pas.
Veel verenigingen hebben hun activiteiten lange tijd stil moeten leggen, maar financiële verplichtingen bleven wel vaak door lopen.

Zo ook bij SV Leudal waar, naast de reguliere competitie, ook het BASF-schaaktoernooi in het voorjaar afgelast moest worden. Dit toernooi zorgt voor ons, als kleine vereniging, jaarlijks voor een mooie opbrengst welke we dit jaar dus hebben moeten missen.
Deze actie van de Rabobank is voor ons dan ook een mooie kans om wat extra inkomsten te genereren. Dus heeft u nog één of twee stemmen over twijfel dan niet en geef uw stem vanaf 5 oktober aan SV Leudal.

Namens bestuur en leden alvast hartelijk bedankt.