Activiteiten voor onbepaalde tijd stilgelegd

Beste Schakers,

Gezien de recente ontwikkelingen omtrent het Corona virus en de verordeningen van onze overheid hebben wij, als bestuur van de schaakvereniging, helaas moeten besluiten al onze activiteiten tijdelijk te staken. Dit heeft helaas niet alleen gevolgen voor onze interne competitie maar ook voor ons BASF-toernooi, dat dit jaar geen doorgang zal vinden, alsook de externe competitie welke voorlopig stilgelegd wordt.

Voorop staat op dit moment echter de gezondheid van onze leden, vrijwilligers, accommodatiebeheerders en alle andere mensen in den lande. Wanneer wij onze activiteiten weer zullen hervatten kunnen wij op dit moment nog niet aangeven maar er zullen in elk geval tot en met 6 april geen activiteiten door de schaakvereniging worden georganiseerd. Zodra wij meer weten zullen wij u via de verschillende kanalen op de hoogte stellen.

Namens het bestuur,

Rick Thommassen