Schaaklessen in trefcentrum Aldenghoor te Haelen

Schaakvereniging Leudal geeft elke zondagmorgen vanaf 10 uur les aan de jeugd. De lessen worden gegeven in trefcentrum Aldenghoor aan de Kasteellaan 7A in Haelen en duren meestal tot 11 uur. Daarna worden competitiewedstrijden gespeeld, en kan er vrij geschaakt worden.

Op zondag 29 oktober starten we weer met een nieuwe
cursus stap 1.

Leerlingen vanaf groep 4 zijn welkom om hier aan deel te nemen. Kun je nog niet schaken, maar wil je het wel leren? Meld je dan nu aan. Ook als je wel al kunt schaken, maar het nog beter wil leren ben je natuurlijk van harte welkom.

Gedurende het jaar zijn er ook een paar toernooien waar je aan mee kunt doen zodra je de beginselen van het spel geleerd hebt. Een van de leukste wedstrijden is altijd de strijd tussen leerlingen en ouders en/of grootouders. Zie onderstaande foto.

Aanmelden voor de lessen kan via het contactformulier op onze website www.svleudal.nl of met een mail naar voorzitter@svleudal.nl. Je hoeft niet meteen lid te worden van onze vereniging. Je mag eerst 4 weken les volgen en rustig uitproberen of je schaken echt leuk vindt.

Hopelijk zien we jullie binnenkort op zondagmorgen.