Jack Duijf 25 jaar lid

Jack-Duyf

Op de onlangs gehouden algemene ledenvergadering van Schaakvereniging Leudal werd Jack Duijf gehuldigd vanwege zijn 25-jarig lidmaatschap.
Jack die in 1990 lid werd van SV Leudal is altijd een sterke schaker gebleken. Zo wist hij twee keer de keizercompetitie op zijn naam te schrijven, vier keer de Fons Peters trofee te winnen en twee maal de beker te veroveren.
Daarnaast is Jack maar liefst vier keer clubkampioen geweest.
Hoewel Jack zelden uitkomt in de externe competitie, vanwege zijn drukke werkzaamheden, is hij wel altijd bereid vooruit te spelen indien dit voor het team uit komt.
Jack werd onderscheiden met de zilveren dasspeld, ontworpen en gemaakt door Antoinette van Geleuken uit Grathem.

Naast Jack kende schaakvereniging Leudal nog een jubilaris. Flip Werter was 25 jaar bestuurslid.
Flip is sinds 1990 bestuurslid bij SV Leudal waarbij hij sinds 1998 de functie van secretaris vervuld.