Tineke Levels treedt terug als bestuurslid

Rick Thommassen nieuw bestuurslid SVL
Tijdens de afgelopen algemene ledenvergadering is Rick Thommassen uit Nunhem toegetreden tot het bestuur van schaakvereniging Leudal. Rick die 20 jaar is, maakt sinds vorig jaar deel uit van de organisatie van het Bayer (voorheen het Nunhems) schaaktoernooi. Hij volgt Tineke Levels-Linders op die na 10 jaar bestuurslid te zijn geweest, terugtreedt.

Tineke is 10 jaar lang intern jeugdleidster geweest. Zij regelde de interne competities en maakte de jaarplanning van de benodigde zalen. Tevens organiseerde zij samen Hans Kivits het familieschaak en de bekercompetities. Daarnaast gaf Tineke 10 jaar les aan de jongste kinderen van de schaakclub. Menig jeugdlid heeft van haar de beginselen van de mooie schaaksport geleerd. Ook was Tineke jarenlang medeorganisator van het Nunhems (thans Bayer) schaaktoernooi. Tineke heeft aangegeven terug te treden om meer tijd aan haar gezin te kunnen besteden. Namens de schaakvereniging werd Tineke bedankt door voorzitter Hans Kivits en ontving zij een attentie in de vorm van een cadeaubon.