Huub Vossen (76 jaar) overleden

Leudal verliest een trouw lid.
Ondanks dat Huub in het ziekenhuis lag en een moeilijke periode doormaakte kwam zijn overlijden toch nog onverwachts.

Huub was een van de trouwste leden van SV Leudal. Een, ondanks zijn leeftijd, energieke speler die graag van de partij was. Huub was een trouw speler van het 2e team.
Dat ook zijn zoon Har en kleinzoon Martijn bij SV Leudal spelen is bijzonder te noemen. En dan ook nog regelmatig in hetzelfde team. Bij welke andere sport maak je zoiets mee?

Huub werd in 2003 lid van SV Leudal en al een jaar later wist hij beslag te leggen op de Fons Peeters trofee. Een beker die uitgereikt wordt aan de best scorende speler van het seizoen. Zowaar geen kleinigheid. En dat gaf toen al aan hoe energiek en gedreven Huub was bij het spelen van schaak. Huub kon zich helemaal geven in dit spelletje. Hij nam ook graag deel aan gezamenlijke analyses van partijen na afloop.

Ook bij het jaarlijkse wafelschaak was Huub graag aanwezig om aan te schuiven bij het simultaan.
De laatste jaren kreeg Huub steeds meer last van zijn gezondheid. Zijn probleem zat hem bij zijn bloedvaten. Dit voorjaar was opname in het ziekenhuis noodzakelijk. Eind vorige week bereikte ons het bericht dat het weer wat beter ging met Huub en dat de moeilijkste periode achter de rug leek. Niets was minder waar. Dinsdag op 1 juli overleed Huub in het ziekenhuis te Roermond.

Wij wensen Har, Martijn en overige kinderen en kleinkinderen veel sterkte dit verlies te verwerken.

Huub is 76 jaar geworden.