Ashley Parren geplaatst voor NK te Sneek

Kwalificatiewedstrijden brachten beslissing.

Ashley Parren uit Neeritter, naast lid van SV Leudal ook lid van Ultimo Vero, heeft zich voor het Nederlands Kampioenschap in haar categorie (Meisjes B) geplaatst na het spelen van kwalificatiewedstrijden.
Afgelopen zaterdag 23 maart werden die wedstrijden gespeeld in Amersfoort. Na enkele partijen waren er beslissingsvluggertjes nodig en uiteindelijk een suddendeath-duel dat Ashley wist te winnen.

Daarmee is Ashley het derde jeugdlid van SV Leudal dat deelneemt aan het NK van 2013 dat gehouden wordt van 29 april t/m 5 mei te Sneek in de provincie Friesland.
Naast Ashley spelen ook Ruud van Meegen en Judith Hendrix op het NK. Zij spelen beide in de A-categorie.

Naast de 3 kanjers spelen nog 2 spelers van Leudal mee aan een NK.
In de D-categorie speelt Yulian de Ridder mee met het NK van 9 t/m 11 mei in Rijswijk, terwijl Viktor Lucas mag deelnemen aan het NK in de E-categorie dat in Waalwijk wordt gehouden op 29 en 30 maart.

Daarnaast wordt op 15 juni nog de pupillendag georganiseerd waarbij de jeugdspelertjes van de F, G en H categorie mogen deelnemen.

Alle spelers en speelsters die namens SV Leudal mogen meedoen aan het NK wensen we alvast een goede voorbereiding en straks veel succes.