Ashley Parren jeugdclubkampioene 2012

Al derde meisje op rij dat titel grijpt.

Ashley Parren is meer dan verdiend de terechte nieuwe jeugdclubkampioene van S.V. Leudal geworden. De clubkampioen wordt bepaald uit de 3 periodekampioenen. Ashley had zowel de eerste als de derde periode gewonnen. Yulian de Ridder greep de tweede periodetitel. Uiteindelijk werd Ashley met een score van 90% overtuigend kampioene en wordt daarmee een volwaardig opvolgster van Judith van Meegen.
Daarmee wordt Ashley na Naomi de Ridder in 2010 en Judith van Meegen in 2011 het derde meisje op rij dat de titel grijpt.
Onder grote publieke belangstelling ontving Ashley tijdens de prijsuitreiking de kampioensbeker en tevens de splinternieuwe wisseltrofee uit handen van voorzitter Hans Kivits. En natuurlijk ontving zij ook nog een standaard voor elke periodetitel.

De titel voor de beste runner up ging dit jaar naar Yulian de Ridder. Met een score van ruim 73% was hij (na Ashley) duidelijk de meest succesvolle competitiespeler bij de jeugd. Hij ontving dan ook terecht de Theo Daamen Trofee.