Han Wismans 25 jaar lid

Onderscheiding ontvangen tijdens algemene ledenvergadering.

Op de onlangs gehouden algemene ledenvergadering werd penningmeester Han Wismans (zie foto) onderscheiden vanwege zijn 25-jarig lidmaatschap van de vereniging.

Han werd door voorzitter Hans Kivits geprezen vanwege zijn vele verdiensten voor de club. Han is namelijk niet alleen 25 jaar actief lid van de vereniging maar vervult daarnaast al sinds 2004 de functie van penningmeester in het bestuur.
Ook is Han teamleider van team 3 van de senioren en alsof dat nog niet voldoende is, geeft Han al meer dan 15 jaar elke zondagochtend schaakinstructie aan de jeugd te Aldenghoor.
Met veel respect en dank werd Han gefeliciteerd en ontving hij uit handen van de voorzitter de, door kunstsmid Antonette van Geleuken uit Grathem gemaakte, prachtige zilveren dasspeld.

De voorzitter sprak de hoop uit dat Han de vereniging nog vele jaren mag ondersteunen.