Remco Claessen wint Hans Kivits Cup

Thriller in extra barage.

De Hans Kivits-cup was dit jaar een ware thriller. Toch bleken er al gauw wat cracks die boven de rest van de groep uitstaken. Dit waren vooral Remco Claessen, Ashley Parren en Benjamin van der Laan. Nu won Benjamin van Remco, Remco van Ashley en Ashley van Benjamin. En voor de rest wonnen ze alles. Wat nu? Uiteindelijk werd er gekozen voor een rematch op de clubavond bij de volwassenen. In een bloedstollend gevecht kon Benjamin zijn goede stellingen tot twee keer toe niet afmaken, waardoor hij derde zou worden. Remco wist van Ashley te winnen en kon zo de Hans-Kivits Cup 2010 op zijn naam schrijven. Overigens waren zij niet de enigen die hier speelden voor de Hans Kivits-cup want in de tweede groep waren er ook al drie winnaars. Hierin was Glenn Parren de sterkste voor Damian Broens en Jeroen Gubbels. Alhoewel het weinig had gescheeld of Jeroen had van Glenn gewonnen. En dan had er wéér een rematch moeten komen. Remco en Glenn allebei gefeliciteerd!