Leudal grossiert in Limburgse kampioenen

Maar liefst 8 van de 13 kampioenen komen van Leudal.

Het jeugdkampioenschap van Limburg is voor schaakvereniging Leudal een ongekend succes geworden. Maar liefst 8 van de 13 kampioenen kwamen van Leudal.
Daarnaast wisten ook nog 3 spelers van Leudal een derde plaats te bemachtigen.
Een unieke prestatie voor Leudal. Opnieuw een ongekend succes voor de MiddenLimburgse club, die de laatste jaren van het ene sportieve hoogtepunt naar het andere snelt.

Het persoonkijk jeugdkampioenschap van Limburg werd gespeeld in Roermond. Er waren 69 deelnemers verdeeld over acht leeftijdscategorieën. De nummers 1 t/m 3 van elke groep mochten een mooie beker in ontvangst nemen en er was tevens een beker voor het beste meisje van elke categorie. Daarnaast waren er nog de nodige extra prijsjes. Hier onder volgen de namen van de spelers die een beker wonnen. Tussen haakjes staat de naam van hun vereniging vermeld.
Categorie A (t/m 20 jaar): 1. Egbert Clevers (Venlo), 2. Thijmen Smith (Venlo), 3. Sander Bachaus (Brunssum). Kampioen meisjes A: Marina van Vliembergen (Blerick).
Categorie B (t/m 16 jaar): 1. Ruud van Meegen (Leudal), 2. Sjors Clabbers (Venlo), 3. Judith Hendrix (Leudal). Kampioen meisjes B: Judith Hendrix (Leudal).
Categorie C (t/m 14 jaar): 1. Naomi de Ridder (Leudal), 2. Tim Yue (MSV-VSM), 3. Remco Claessen (Leudal). Kampioen meisjes C: Naomi de Ridder (Leudal).
Categorie D (t/m 12 jaar): 1. Roy Maessen (Ultimo Vero), 2. Judith van Meegen (Leudal), 3. Lars Huibers (Leudal). Kampioen meisjes D: Judith van Meegen (Leudal).
Categorie E (t/m 10 jaar): 1. Jesper Huibers (Leudal), 2. Joris Geene (MSV-VSM), 3. Wai Keung Liu (Venlo). Kampioen meisjes E: Charlotte Caris (Leudal).
Categorie F (t/m 9 jaar): 1. Michal Slomczewski (Voerendaal), 2. Dayo Eskandari (MSV-VSM), 3. Lucas van der Laan (Leudal).
Categorie G (t/m 8 jaar): 1. Yulian de Ridder (Leudal).
Categorie H (t/m 7 jaar): 1. Casper Kunowski (Ultimo Vero), 2. Iva Huibers (Leudal), 3. Ilse Geene (MSV-VSM). Kampioen meisjes H: Iva Huibers (Leudal).