Leudalspelers winnen schaakklok

Succes in Wijk bij Duurstede.

Een afvaardiging van schaakverenging Leudal reisde af naar Wijk Bij Duurstede gelegen in het zuiden van Utrecht om deel te nemen aan het tweede Krommerijn Schaaktoernooi. De spelers van Leudal waren in een goede vorm. Arthur Hendrickx (Heythuysen) behaalde een score van 6 uit 7, Wouter Smeets (Horn) 5,5 uit 7, Oscar Freriks (Haelen) 5 uit 7 en Amanda Hijweegen (Wijk Bij Duurstede) 4,5 uit 7. Tenslotte behaalde oud Leudalspeler Wiel Scheeren (Horn) 4 uit 7 en huisschaker Thijs Pieters (Roermond) 2 uit 7. Deze scores betekende dat Leudal procentueel de hoogste Clubscore had gehaald en daarom een schaakklok voor de vereniging cadeau kreeg. Kortom een mooie opsteker na een gezellige dag schaken voor SV Leudal. Om het succes te vieren hebben de schakers na afloop een gezellig restaurant bezocht.