Tom Meeuwissen ernstig ziek

Moeilijkste wedstrijd uit zijn leven.

Onlangs is Tom Meeuwissen plotseling ernstig ziek geworden. Er werd acute leukemie bij hem geconstateerd. Onmiddellijk werd gestart met de behandeling in het Radboudziekenhuis te Nijmegen waar Tom momenteel verblijft. Tom zal daar verschillende chemokuren ondergaan om daarmee de ziekte te lijf te gaan. Hij speelt als het ware zijn moeilijkste wedstrijd uit zijn jonge leven tot nu toe. Maar zoals we Tom kennen gaat hij deze strijd serieus aan. Zijn lichaam zal het zwaar te verduren krijgen en dat werkt natuurlijk ook in op de geestelijke gesteldheid.
Toch vindt Tom nog tijd om tussen al zijn behandelingen door te schaken.

Tom vindt nog energie om te schaken! Erg knap.

Op bijgaande foto zie je Tom spelen tegen de pedagogische medewerkster van het ziekenhuis. Zij schaakt ook al op een behoorlijk niveau. De wedstrijd tussen haar en Tom duurde ongeveer een uur! En de uitslag……… Wat denk je? Tom wist te winnen.
Goed zo Tom, en we hopen met zijn allen dat je uiteindelijk de zware wedstrijd tegen de leukemie ook weet te winnen.

Wil je Tom beterschap wensen of een berichtje sturen, neem dan contact op met Hans Kivits.