Ruud van Meegen prolongeert clubkampioenschap

Overtuigend winnaar na-competitie.

Bij de senioren was de strijd dit jaar spannend. Natuurlijk was Ruud van Meegen de grote favoriet voor de titel. Maar gedurende het seizoen bleek Ruud niet altijd onverslaanbaar. De eerste 2 periodetitels moest Ruud aan anderen laten. Was in de eerste periode Jack Sonnemans de sterkste, in de tweede periode was het Coen Oosse die de titel greep.
In de derde periode won Ruud weliswaar maar het bleef spannend tot de allerlaatste partij. Arthur Hendrickx was met 4 uit 4 al flink op weg om de periodetitel op te halen. Een remise in de laatsete ronde tegen Ruud van Meegen was voldoende geweest. Maar Ruud wist dit jaar op de juiste momenten te pieken. Hij won van Arthur en pakte zo ook de periodetitel.
In de vierde periode ging Ruud op herhaling. Ditmaal was het Hans Kivits die verrassend met 3 uit 4 aan de leiding stond. Ook hier wist Ruud in de laatste ronde de periodietitel te grijpen door een overwinning op Hans.

In de na-competitie streden Jack Sonnemans, Coen Oosse en Ruud van Meegen om het clubkampioenschap. Ruud kwam hier duidelijk als sterkste uit de strijd en prolongeerde daarmee zijn titel.