Naomi de Ridder jeugdclubkampioen 2010

Alle periodetitels wist ze op te eisen.

Naomi de Ridder is meer dan verdiend de terechte nieuwe jeugdclubkampioen van S.V. Leudal geworden. Wordt normaal gesproken de clubkampioen bepaald uit de 3 periodekampioenen. Dit seizoen was dat niet nodig. Naomi wist namelijk alle 3 de periodetitels op haar naam te schrijven. Overtuigend werd zij dus dit seizoen kampioen en wordt daarmee een volwaardig opvolgster van Ruud van Meegen.

De nieuwe jeugdclubkampioene Naomi de Ridder.

Onder grote publieke belangstelling ontving Naomi tijdens de prijsuitreiking de kampioensbeker en tevens de wisseltrofee uit handen van voorzitter Hans Kivits. En natuurlijk ontving zij ook nog een beker voor elke periodetitel.

De titel voor de beste runner up ging dit jaar naar Rens van Dael. Met een score van ruim 80% was hij (na Naomi) duidelijk de meest succesvolle competitiespeler bij de jeugd. Hij ontving dan ook terecht de Theo Daamen Trofee.