Arthur Hendrickx benoemd tot lid van verdienste

Voorzitter Limburgse bond vol lof over Arthur.

Arthur Hendrickx is benoemd tot lid van verdienste van de Limburgse schaakbond.
Dit is op zondag 24 mei door de voorzitter Frank Clevers bekendgemaakt tijdens de huldiging van club van het jaar SV Leudal (waarvan Arthur lid is).

Arthur Hendrickx (1965) is woonachtig in Heythuysen. Na zijn schaakopleiding bij het voormalige Klein Paries voltooid te hebben werd hij tijdens zijn studententijd lid van SV Leudal, waar hij al snel extern jeugdleider werd waarbij de behaalde cursussen schaaktrainer A en wedstrijdleider A goed van pas kwamen. Sinds september 1996 maakte hij tevens deel uit van het LiSB bestuur, eerst als penningmeester en later als jeugd(wedstrijd)leider. Hij is ook jeugdratingcoördinator.
De voorzitter prees Arthur Hendrickx die zich volop inzet voor zijn vereniging SV Leudal. Daarnaast heeft hij maar liefst twaalf jaar deel uit gemaakt van het bestuur van de LiSB. We zijn heel dankbaar voor alles wat hij heeft gedaan. Arthur ontving een oorkonde en enkele attenties. Met zijn benoeming tot lid van verdienste van de LiSB werd hij ook gefeliciteerd (en zelfs toegezongen!) door zijn vereniging die een mooie attentie voor hem had. Uit handen van voorzitter Hans Kivits, ontving Arthur een mooi drankenpakket.