Hans van der Vliet 25 jaar lid

Zilveren jubilaris gefeliciteerd tijdens algemene ledenvergadering.

Tijdens de algemene ledenvergadering van 21 oktober jl. werd Hans van der Vliet gefeliciteerd met zijn zilveren jubileum. Hij was 25 jaar lid van S.V. Leudal en dus ook tevens van de LiSB en KNSB.
Hiervoor ontving hij een unieke dasspeld ontworpen door kunst- en zilversmid A. van Geleuken uit Grathem. Op deze dasspeld zijn op zeer kunstige wijze de letters van S V L verwerkt.

Hans van der Vliet uit Haelen werd door voorzitter Hans Kivits geprezen vanwege zijn trouw en actief lidmaatschap. Zo is Hans van der Vliet altijd aanwezig op de wekelijkse clubavond op dinsdag. Speelt hij al sinds mensenheugenis mee in de externe LiSB competitie, waar hij ook jarenlang teamleider van het derde team is geweest. Ook was Hans lid van de werkgroep die in 2007 het Limburgs Jeugd Kampioenschap organiseerde.
Volgens de voorzitter is Hans van der Vliet een verenigingslid zoals vele verenigingen dat zouden wensen. Een trouw, actief, positief en humorrijk persoon waarmee het prettig is samen te werken.