Peter Sonnemans nieuw bestuurslid

Theo Daamen stopt als bestuurslid na 27 jaar.

Tijdens de algemene ledenvergadering van 28 oktober jongstleden heeft Theo Daamen afscheid genomen als bestuurslid van S.V. Leudal. Theo heeft 27 jaren als bestuurslid gefunctioneert waarvan 3 jaar als secretaris en maar liefst 17 als voorzitter. Uiteraard blijft Theo als ere-voorzitter wel nog enigzins verbonden met het bestuur. De huidige voorzitter Hans Kivits bedankte Theo Daamen in zijn dankwoord als een opperhoofd van S.V.Leudal zoals er nooit een ander is geweest en er waarschijnlijk ook nooit meer een zal komen. De vacante rol binnen het bestuur wordt ingenomen door Peter Sonnemans. Peter, woonachtig te Horn, zal zich voornamelijk bezig gaan houden met de activiteiten op de dinsdagavond, bij de senioren.